Известие

Collapse
No announcement yet.

Бартер - Съвет

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бартер - Съвет

    Здравейте колеги, нуждая се от съвет. Получих оферта за бартер - моята Алфа 166, 2.4 JTD, 140hp, '99 г., за Рено Меган '98 г., 2.0 16V, 147 hp, двигател F7R. Реното е в много добро състояние, боядисано е синьо, с черен капак и покрив, джанти 16, внесено е в България 2003 от Италия (както моята Алфа), от тогава има 1 собственик. Предстои да му направим диагностика, по ходовата част и купето няма забележки, сменени амортисьори, съединител, ангренаж, ролки, масла, филтри. Не сме уточнили колко ще е доплащането от негова страна, ако се навия сериозно. Колкото до моятя Алфа - нуждае се от цялостно или частично боядисване, поверка и профилактика на дюзи, тракаща верига на маслена помпа и други дребни неща(крушки по таблото, зелена кутия, задно ел стъкло, копче за отваряне на багажник, рециклиране на фарове).Знам мнението на повечето от вас, но все пак - моля дайте съвети, заслужавали си, ако да - колко да е доплащането (и той е страшен фен на Рено по принцип, както и на неговото). Благодаря предварително на всички.
    Last edited by vnimavai; d.m.y г., 13:40.
    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

  • #2
    ето го
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...206&f1=details
    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

    Comment


    • #3
      Това са различен клас коли,трябва да знаеш първо какво искаш.Аз лично не бих сменил дизелова 4-врата кола за 2-врат бензин.Че на всичкото отгоре с голям мотор.За марките няма смисъл да говорим.Имаи предвид че при бартера винаги има един прецакан!
      5 Ланчии зад гърба си!
      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

      Comment


      • #4
        Ами няма как да имам и двете, а съм искал и кола като Алфата и кола като Реното - комфорт, сила, стил, както и малко, леко купе с як двигател, и без много електроника и усложнения, колкото до разхода - разликата е с около литър (Алфата е по икономична).
        sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

        Comment


        • #5
          За доплащането не мога нищо конкретно да кажа, но ще ти кажа друго -
          Специално такова Рено е в много отношения по-карпизно и чупливо от алфата.
          Мотора е здрав, но пък всичко друго се чупи. Окачване - незнам дали има момент, когато нищо да не хлопа по него. Вози(друса) ненормално твърдо за френска кола...
          Огледай хубаво тампоните на мотора - специално този откъм агренажа често се къса, но за сметка на това е скъп (около 200лв. оригинален). Добре е че му е сменен агренажа, че и там филма е дълъг... Колкото до дребните проблеми (лампички, копчета и т.н.), може да си сигурен, че и Реното ги има, щото просто не съм виждал такова дето всичко по ел.частта да му работи.

          П.П. Не мисли, че е някаква голяма бегачка Реното. 1-ва и 2-ра са му много подвеждащи, нататък си върви като повечето коли с толкова коне и повече кг.
          Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 20:35.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #6
            Вижте колеги, нещата в цифри стоят така, Алфата я взех преди почти 3 години за 8500 лева, до сега дадох около 2500-3000 по нея, от това което написах по горе се вижда, че ме чакат още поне 2000-2500 в най-добрия случай, ако не изникне още нещо, харесвам си колата, обичам я и мога да си позволя да поема разходите й но вече сериозно се замислям какво бих направил с тези пари, друга, малко по непретенциозна и обикновенна кола(от към части и електроника), а вие не сте ли се замисля ли....?
            sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

            Comment


            • #7
              Колега, може би не си ме разбрал - точно това се опитвам да ти кажа - това Рено не е непретенциозно, повечето му части по окачването и двг. нямат общо с Меган 1,6 примерно.
              А относно непретенциозната електроника - виж ми в профила какво работя - със сигурност е капризно поне колкото Алфата, че даже и повече.
              Не си ги смуча от пръстите тези неща - мой добър приятел и колега има такова и знам за какви ремонти става въпрос, понеже голяма част от тях ги извършвам аз.
              Колата не е лоша, но си иска своето(бих казал повече от всяка Алфа).
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                За окачването разбрах, че не се отличава много от останалите Мегани (с излчючение на амортисьорите и пружините, които в моя случай са сменени), колкото до електрониката - по опростена е, не че не е проблемна, скоростната кутия е подсилена, за разлика от другите Мегани, има и разлика в двигателя, лошото е, че точно за тези много трудно се намират части, не защитавам въпросната кола, просто се колебая и търся истината, въпроса е комплексен, не само финансов.
                sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                Comment


                • #9
                  Като влезеш от алфата в реното не се ли чувстваш някак дървено Спри ги двете една до друга и реши тогава. Иначе и двете са стари коли и не знаеш на коя кога какво ще се прецака, та сметките са малко без кръчмар Аз лично не бих направил бартера. Успех !
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                  Comment


                  • #10
                    Само да допълня нещо - скоро смених входящ и изходящ маркуч на турбо - 460 лв без труда, за рециклиране на 1 дюза - 200-250, а те са 5, при мен проблемните са не повече от 2 май, да се надяваме, за боядисването знаете - частично 800, цялостно - 1500, за маслената помпа пак знаете - 450-500, за турбото (опазил ме господ - моето е здраво, но не ново) - 2000 лв, рециклирано около 500, и като тегля чертата заедно с това което съм платил за колата и ремонтите направени и предстоящи - излиза, че съм платил 3 такива Рена 2.0 16V 147 hp в много добро състояние или 2 страхотни, или 1 мега супер яко, и по някога гледам колеги на пътя с подобни коли, кефя се на моята, прескачам ги ама все пак знам, че те са си ги наточили яко с 2-3 хиляди лева, а аз моята горе долу (може би на 70%) със същите пари едвам я вкарах в правия път и то не напълно, е честно ли е, кажете....моятя за да я пипна така ще ми струва майка си и баща си и един ден след 2-3 г. некой сополанко ша ми даде за нея 4000-5000 хиляди лева, еее тва няма да го преживея нито пък ша я оставя да гние само защото няма да мога да и взема около 20 000 лв които ще съм дал до тогава за нея, е за тва става въпрос.
                    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vnimavai Покажи съобщение
                      Само да допълня нещо - скоро смених входящ и изходящ маркуч на турбо - 460 лв без труда, за рециклиране на 1 дюза - 200-250, а те са 5, при мен проблемните са не повече от 2 май, да се надяваме, за боядисването знаете - частично 800, цялостно - 1500, за маслената помпа пак знаете - 450-500, за турбото (опазил ме господ - моето е здраво, но не ново) - 2000 лв, рециклирано около 500, и като тегля чертата заедно с това което съм платил за колата и ремонтите направени и предстоящи - излиза, че съм платил 3 такива Рена 2.0 16V 147 hp в много добро състояние или 2 страхотни, или 1 мега супер яко, и по някога гледам колеги на пътя с подобни коли, кефя се на моята, прескачам ги ама все пак знам, че те са си ги наточили яко с 2-3 хиляди лева, а аз моята горе долу (може би на 70%) със същите пари едвам я вкарах в правия път и то не напълно, е честно ли е, кажете....моятя за да я пипна така ще ми струва майка си и баща си и един ден след 2-3 г. некой сополанко ша ми даде за нея 4000-5000 хиляди лева, еее тва няма да го преживея нито пък ша я оставя да гние само защото няма да мога да и взема около 20 000 лв които ще съм дал до тогава за нея, е за тва става въпрос.
                      Колега,всичко което си написал,за съжаление е самата истина.Само,че има фактори които нещо ги прескачаш- не може да сравняваш най-високия клас на Алфа с кола от малкия клас на Рено.От там идва разликата в парите които ние набиваме в наште кораби и парите,които някой такъв мъжага влага в неговата черупка.

                      Comment


                      • #12
                        http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=2378
                        http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...206&f1=details

                        прав си ама все пак се колебая, квото и да стане за моята по ще ме е яд а за Реното - не толкова, а и двете изглеждат добре, колкото до комфорта - не съм женен, имам сериозна приятелка от година и половина, на 26 г. съм, не че вече съм избрал, но се колебая доста......май и тук работата е като при жените - най готините стават само за любовници, а за вкъщи - нещо по умерено, щот и най-богатия баровец с яка мацка за жена има голееееееми рога, ама или не го знае или не му пука, за тва мога да дам 1 000 000 примера от познати и колеги, а и за тва и аз от скоро имам сериозна приятелка и хич не съжалявам, че до скоро бях "смел и безотговорен'' .... малко се отклоних от темата с цел по образно да опиша колебанията и логиката ми в случая с бартера
                        Last edited by vnimavai; d.m.y г., 23:17.
                        sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                        Comment


                        • #13
                          Колега,сега ще ти кажа нещо.Бях се навил да си продавам алфата и за първо време да взема нещо за зор заман,понеже ми се очертава едно дълго отсъствие от страната.Но след миналия петък се отказах.Защо?
                          Ами ходих до Кърджали с Рено Меган 98 1.6 75 к.с.,само че не като това дето си го показал ми 4-вртао.Не съм карал аз просто бях куфар и на отиване и връщане и след като се прибрах вечерта се чувствах като пребито куче,а само минахме 260км - тясно ми беше,друсаше и седалките не бяха удобни.Уж горяло малко пък за тия 260 км от пълен резервоар почти стрелката падна до 1/2 - кажи речи 25 литра/резервоара му бил 50л/.А аз си мислех,че моята Алфа гори много.
                          За сравнение ще ти кажа ,преди няколко месеца ходих със 166-та до Варна,спрях само веднъж за неотложни нужди - кажи речи 400 км и нямаше я умората както от реното,въпреки,че шофирах аз.

                          Така че,колега, си направи сам извода за какво ти е Реното и наистина няма ли да кажеш след време "Боже защо си дадох Алфичката",защото комфорта и возията няма да са същите.Ти искаш да я махнеш заради факта,че постоянно наливаш пари в нея предполагам и търсиш нещо обслужено дето само да караш.Ама знай,че и Реното ще си поиска своето,ще си поиска своето независимо и каква е колата - алфа,рено,волво,форд - няма вечни неща колега!
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • #14
                            Колегата "Ilko Ivanov" ти каза доста верни неща и доста други с които немога да се съглася. Като човек който е сменил три рена първо ще ти кажа,че това не е "уилямс",единственото такова рено е клио и е много ограничена серия като всеки екземпляр си има табелка със със серен номар на таблото над жабката.
                            Този меган наистина няма нищо общо с другия който е 1,6 90к.с. ,нито като окачване нито като двигател и двете са много здрави и лесни за обслужване,свещи за този мотор орегинални струват 16лв.. Наистина силата му е във светофарните гонки поради силните му 1-ва и 2-ра скорост като повечето рена,задницата е много лека и трябва да се внимава в завоите с висока скорост докато свикнеш да ги взимаш на дрифт,клапата за рециклиране на въздуха в купето 99% не работи(фабричен дефект).
                            Със алфата няма да ги сравнявам,защото това са коренно различни класове автомобили и всякакви коментари са излишни!
                            156 2.0TS 155к.с.+ремап

                            Comment


                            • #15
                              Колега, според мен от бърза лимузина ще се качиш на (както казват в моя край) бърза "тепавица" - като си решил да махаш 166 -та, и като ти харесва как вози и дърпа, мисля, че трябва да си потърсиш нещо от приблизително същия клас. Ти сравняваш "наточването" на меган с това на 166-ца, сравни го с 145 примерно и тогава ще видиш, че разликата не е чак толкова голяма
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment

                              Working...
                              X